FANDOM

"Warunek Hokage"
PoprzedniNastępny
Rozdział 552.png
Informacje
Rozdział 552
Tom 58
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Konfrontacja
Anime Odcinek 299, Odcinek 300, Odcinek 311
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Magen: Kijō no Rōkaku

Fūton: Kakeami
Wakusei Rasengan

Narzędzia
Brak w tym rozdziale.

"Warunek Hokage" jest 552 rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Itachi zakończy pieczętowanie Nagato. Kabuto wyraża frustrację na pieczętowaniu Nagato, wierząc, że jego wzmacniane pole widzenia zrekompensuje jego zaburzenia mobilności, choć Itachi udało wykorzystać swoje martwe atuty. Kabuto uważa za pomocą jego atutu. Itachi mówi, że ma plan i będzie powstrzymywał Kuchiyose: Edo Tensei, ale Naruto kładzie nacisk na walkę na własną rękę i próbuje zrobić więcej cienistych klonów, ale zaczyna odczuwać skutki długotrwałego korzystania z trybu czakry lisa. Itachi przypomina Naruto, że nie należy zapominać, o ludziach, którzy go zrozumieli, że robi rzeczy na własną rękę prowadzi do porażki. Killer B mówi Naruto o jego obietnicy Iruce utrzymania Naruto bezpieczne. Itachi niszczy kruka i Shisuiego Sharingana, jak będzie to zrobić kolejne dziesięć lat, zanim jego moc może być ponownie użyta, a następnie odchodzi. Sojusz shinobi walczy z Drugim Mizukage są mylone przez miraże w olbrzym milczek, mimo rad Mizukage. Temari przecina Trzeciego Raikage, sygnalizując działanie drużynie pieczętującej. Gaara wykrywa niewidoczne Mū za Ōnoki, którzy szczepy plecy. Mū przygotowuje się do ataku, a Gaara zauważa Rasengan za Mū.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki