FANDOM

Walka Shikamaru
PoprzedniNastępny
Tom 37.jpg
Informacje
Tom 37
Okładka Asuma Sarutobi
Shikamaru Nara
Naruto Uzumaki
Chōji Akimichi
Kakashi Hatake
Ino Yamanaka
Postacie
Inomatsu
Jutsu
Chōharite

Fūton: Atsugai
Fūton: Rasengan
Fūton: Rasenshuriken
Gufū Suika no Jutsu
Kagemane Shuriken no Jutsu
Kageyose no Jutsu
Katon: Zukokku
Raiton: Gian
Suiton: Hahonryū

Narzędzia
Brak w tym tomie.

Walka Shikamaru jest 37 tomem mangi Naruto.

Rozdział 330

Smutna wiadomość

Naruto używa klonów cienia, aby móc stworzyć jego nowe jutsu, usuwając potrzebę go do transformacji mędrca i kształtowania przemian w tym samym czasie. Jego trening przerywa wiadomość o śmierci Asumy Sarutobiego. Shikamaru osobiście informuje Kurenai o śmierci jej ukochanego i przekazał jego ostatnie słowa. Później widać ich podczas pogrzebu Asumy. Młody Nara pali pamiątkę, ćwiczy z ostrzami zmarłego senseia i gra w Shōgi. Drużyna Asumy jest gotowa do podróży.

Rozdział 331

Wyrusza drużyna nr 10

Tsunade zatrzymuje drużynę 10 od odejścia, mówiąc im, że mimo chęci pomszczenia Asumy, że są źle dostosowane do rewanżu z Akatsuki. Pojawia się Kakashi i gotowy do pomocy, mówiąc, iż nie może dać żadnej dodatkowej pomocy w treningu Naruto, więc Tsunade pozwala im wyruszać. Podczas gdy Akatsuki kończy pieczętowanie Trójogoniastego, Shikamaru integruje Kakashiego do ich planu. Tsunade uważa również wysyłanie wsparcia dla Kakashiego i innych, ale wyśle drużynę 7, jeśli Naruto ukończy szkolenie w ciągu dwudziestu czterech godzin.

Rozdział 332

Walka Shikamaru

Rozdział 333

Zgranie

Rozdział 334

Czarna przemiana

Kakuzu upada. Kakashi odwraca jego uwagę do Hidana i próbuje go wykończyć, ale zostaje odepchnięty przez Kakuzu. Kakuzu ujawnia, że ma cztery dodatkowe serca zgromadzone w maskach na plecach, z których jeden Kakashi zniszczył. Shikamaru jest zmuszony uwolnić Hidana i mężczyzna atakuje Kakashiego w walkę wręcz. Kakuzu uwżywa swoich dodatkowych masek atakując z daleka z żywiołami wybuchów, które Hidan, nieśmiertelny, uchodzi z życiem i ma trudności uniknąć z drużyną 10.

Rozdział 335

Przerażający sekret

Drużyna 10 zdaje sobie sprawę, że nie mogą konkurować z Kakuzu mający kilka serc i nieśmiertelnym Hidanem. Shikamaru jako ochotnik postanowił złapać Hidana i zabrać go w inne miejsce, aby pozostali mogli walczyć z Kakuzu. Kakashi podał coś Shikamaru, potem chłopak próbuje złapać Hidana swoim cieniem. Oczywiście Hidan próbuje unikać cienia, lecz Shikamaru zbliżając się w celu uderzenia, ale tak naprawdę złapał go cieniem.

Rozdział 336

Nieoczekiwana zmiana sytuacji

Rozdział 337

Talent Shikamaru

Rozdział 338

Kto dołki kopie...

Rozdział 339

Nowa technika...

Na drugiej stronie okładki

Nastał czas zemsty! Do Naruto dociera wieść o śmierci mistrza Asumy. Dziesiątemu oddziałowi nie daje jest jednak oddać się żałobie, gdyż wspólnie z Kakashim staje twarzą w twarz z członkami "Brzasku", którzy ponownie obierają za cel osadę Konoha-Gakure. Dzięki taktyce opracowanej przez Shikamaru wynik pojedynku zdaje się być przesądzony, ale wtedy Kakuzu wyciąga asa!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki