FANDOM

Uwolnienie Drewna
Jukai Kōtan...PNG
Nazwa
Japońska 木遁
Rōmaji Mokuton
Angielska Wood Release
Polska Uwolnienie Drewna
Debiut
Manga Tom 14, Rozdział 120
Anime Odcinek 71
Film Naruto Shippūden 4: Zaginiona wieża
Gra Naruto: Ultimate Ninja
OVA Naruto Shippūden: UNSG anime cutscenes
Występuje w Manga, anime, gra, film i OVA
Informacje
Klasyfikacja Kekkei Genkai
Natura Doton.png Uwolnienie Ziemi

Suiton.png Uwolnienie Wody

Klan Klan Senju.png Klan Senju
Użytkownicy
Hashirama Senju

Yamato
Guruguru
Orochimaru
Danzō Shimura
Madara Uchiha
Obito Uchiha
Czarny Zetsu
Biały Zetsu
Zetsu

Jutsu
Hokage-Shiki Jijun Jutsu — Kakuan Nitten Suishu

Tajū Mokuton Bunshin no Jutsu
Senpō: Mokuton: Shin Sūsenju
Chōjō Kebutsu
Moku Bunshin no Jutsu
Mokuton Hijutsu: Jukai Kōtan
Mokuton: Kajukai Kōrin
Mokuton: Sashiki no Jutsu
Uwolnienie Drewna: Kwitnące Drzewo
Wood Release: Foo Dog Heads
Mokuton: Shichūka no Jutsu
Mokuton: Shichūrō no Jutsu
Mokuton: Daijurin no Jutsu
Wood Release: Hand Tool Manipulation
Mokuton: Hōbi no Jutsu
Mokuton: Hotei no Jutsu
Mokuton: Jukai Kōtan
Mokuton: Renchūka no Jutsu
Uwolnienie Drewna: Kilka Tysięcy Dłoni
Mokuton: Mokusatsu Shibari no Jutsu
Uwolnienie Drewna: Dyby
Mokuton: Henge
Mokuton: Jubaku Eisō
Uwolnienie Drewna: Technika Podziemnych Korzeni
Mokuton: Mokuryū no Jutsu
Mokuton: Mokujin no Jutsu
Mokuton: Mokujōheki
Wood Release: Wood Spikes Ring
Mokuton: Jukai Heki

Uwolnienie Drewna (木遁, Mokuton; "Styl Drewna") jest zaawansowanym charakterem kekkei genkai utworzonym przez jednoczesne połączenie czakry natury naziemnych w jednej ręce, a w drugiej na bazie wody. Uwolnienie drewna może tworzyć drzewa lub różne rośliny nasion, a nawet proste rośliny kwiatowe, manipulować roślinnością, rośliny można wytwarzać z dowolnej powierzchni włączając ciało użytkownika. Jak czakra użytkownika jest dosłownie przekształca w źródło życia. Techniki uwolnienie drewna (木遁の術, Mokuton no Jutsu) jest często powiązane z pieczętowaniem węża.

Przegląd

Będąc Kekkei Genkai, używając tej transformacji ma charakter jedynie dokonywać Hashirama Senju i te, które posiadając dokładne DNA. Jego umiejętność do korzystania z tej techniki był jeden z powodów, otrzymania tytułu Pierwszego Hokage, a z tajnej techniki uwolnienie drewna. Mokuton Hijutsu: Jukai Kōtan stworzył fundament Konohy. Ta technika pozwoliła mu również na całkowite zmianę bitwy na swoją korzyść. Wysoce pożądanie umiejętności, wielu osób próbowało podzielić jego moc, niewiele osiągnięcia słabsze wersje tego poprzez eksperymenty z komórkami Hashiramy. Jak wspomniał Obito Uchiha, uwolnienie drewna jest bardzo trudne do kontrolowania z powodu ścinaniu siły życiowej w komórkach Hashiramy, które potencjalnie może przytłoczyć każdego, kto jest w parze z nimi. Danzō Shimura pokazał to, gdy jego poziom czakry został wyczerpany, że prawie zmienił się w drzewo, jak komórki obezwładniały go.

Pierwszą osobą, która próbuje uczynić własną mocą Hashiramy jest jego były rywal, Madara Uchiha. Po wykorzystaniu ich konfrontacji w Dolnie Końca nabył część jego DNA, później Madara zastosował je do ran. W wyniku, Madara był w stanie wykonywać techniki uwolnienie drewna, które zademonstrował po jego ożywieniu w Czwartej Wojnie Shinobi. Również Madara używał komórki Hashiramy, wraz Demoniczną Statuą Zewnętrznej Ścieżki, aby stworzyć żywego klona Hashiramy. Od tego klonu, Madara mógł tworzyć sztucznych ludzi, z których każdy był w stanie wykorzystywać słabszą wersję uwolnienie drewna Hashiramy. Później Madara wykorzystywał ciało sztucznego Hashiramę do naprawienia śmiertelnych ran odniesionych przez Obito Uchihę podczas misji w Moście Kannabi, dając mu możliwość korzystania z drewna, a także uwolnienie.

Przed jego upływem, w anime, Hashirama zostawił szczegółowy zwój z jego różnymi technikami uwolnienie drewna, które później zostało uzyskane przez Danzō Shimurę, który oddał go Yamato w nadziei, ze pewnego dnia udoskonali jego uwolnienie drewna do poziomu Hashiramy. Raz próbował skopiować uwolnienie drewna przez wszczepienie komórek Hashiramy jest w różnych shinobich, którzy konsekwentnie zakończyło się niepowodzeniem i śmiercią osoby. Ostateczne badania przerwano i uznano za zabronione. Orochimaru, kolejny, który pożądał umiejętności Pierwszego Hokage, wstrzykuje DNA Hashiramy do sześćdziesięciu dzieci, z jednym ocalałym wyjątkiem będący Yamato, który zyskał możliwość korzystania z uwolnienie drewna. Orochimaru także występował podobną procedurę na Danzō przez wszczepienie komórek do pierwszego w jego prawym ramieniu. Danzō był w stanie wykorzystać tę moc, jego wersja wydaje się bardziej prymitywna i powoduje bardziej znaczący odpływ czakry z każdego użycia, powodując Danzō unika go jak najwięcej. Później sam Orochimaru zdobywa tę upragnioną możliwość po przejęciu pasożytniczego klona.

Technika pochodzi z uwolnienie drewna Hokage-Shiki Jijun Jutsu — Kakuan Nitten Suishu. Ta technika daje pieczęć "siedzieć" (座) na prawej ręce użytkownika, który może hamować wpływ danego ogonowy bestii nad jego jinchūriki. Odbywa się to poprzez produkcję drewniane smoków, z tego względu, że przywiązują do gospodarza i zmuszają czakry ogoniastych bestii do wycofania. Naszyjnik Hashiramy za wspomaganie w realizacji tej techniki, ale jej dokładny cel był niejasny. Po tym jak Naruto zniszczył naszyjnik, jednak Yamato do zrozumienia, że ​​nie mógł już dłużej tłumić wpływ Dziewięciu-Ogoniasty Demon lisa. Niemniej jednak, podczas treningu Naruto kontroluje lisa w wodospadzie prawdy, kiedy przekształcanie, Yamato stwierdził, że będzie się starał powstrzymać bestię, czy nie byłoby to nigdy nie widział pracy na skutek transformacji zatrzymania za pomocą innych środków.

Po ożywieniu Dziesięcioogoniastego w niekompletnym stanie, Madara i Obito byli w stanie poprawić swoją kontrolę bestii poprzez wykorzystanie komórek Hashiramy. Obito wykazały również zdolność do kanału swoje techniki uwolnienie drewna przez ciało dziesięcioogonaistego, podczas gdy z nim związane.

Lista technik Uwolnienie Drewna

Więcej z Fandomu

Losowa wiki