FANDOM

"Sakryfikant z Konoha-Gakure"
PoprzedniNastępny
Rozdział 567
Informacje
Rozdział 567
Tom 60
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Konfrontacja
Anime Odcinek 326
Postacie
Son Gokū (Debiut)

Saiken (Debiut)

Jutsu
Mazō no Kusari

Chirōkyū

Narzędzia
Brak w tym rozdziale.

"Sakryfikant z Konoha-Gakure" jest 567 rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Na cmentarzu w górach, Sasuke wychodzi z kryjówki, a gdzie indziej po tym jak samurajowie udali się na pole bitwy, Jūgo i Suigetsu omawiają sprawę Sasuke i Karin, a także cel Suigetsu polegający na zebraniu mieczy, a tym samym udają się do jej kryjówki Orochimaru. Na polu bitwy Naruto i Kakashi ostrzegają Gaia o zdolnościach Tobiego. Gdy Pięcioogoniasty atakuje, Gai uwalnia Naruto z koralowców przed tym jak Pięcioogoniasty rusza na Tobiego, który tłumi łańcuchy i powstrzymuje demona, a bestia przemówiła, że jak może dać się kontrolowac komuś takiemu. Ośmioogoniasty próbuje zmiażdżyć Tobiego, ale ten użył Kamui. Tobi zmusza Hana, aby wszedł w formę wersję 2. Gai i Kakashi spekulują, że Tobi nie ma pełnej kontroli nad ogoniastymi bestiami. Ośmioogoniasty i Dziewięcioogoniasty rozmawiają ze sobą o przetwarzaniu ogoniastych bestii i mówi, że jest najsilniejszy tuż przed nim. Ośmioogoniasty powinien zakończyć już walkę i udaje sen. Demon mówi, że nie liczba ogonów ich określa i dlatego Shukaku właśnie nienawidzi lisa. Kakashi wraz z Gaiem chcieli sprawdzić czy na jinchūrikich znajdują się pręty Paina sześciu ścieżek, ale dochodzą do wniosku, że Tobi nie używa tej mocy, ponieważ ma odpowiednią strategię. Tobi pochwala je za dedykację i przechodzi do przekształcenia Rōshiego i Utakaty w ich ogoniaste bestie. Naruto wypada z trybu ogoniastej besti i rozważa stworzenie większej liczby cienistych klonów z czakry lisa. B uważa, że stworzenie większej liczby klonów z pewnością go zabije, ale Ośmioogoniasty mówi, iż Naruto już powinien być na skraju śmierci, i uważa, że lis przesłał czakrę Uzumakiemu na chwilę. Sześcioogoniasty atakuje Kakashiego i Gaia, którzy unikają. Czteroogoniasty rzuca Ośmioogoniastym, a Naruto prawie wpada do jego ust, będąc w trybie mędrca zostaje zjedzony przez Czteroogoniastego, a lis otwiera jedno oko.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki