FANDOM

"Nowy rozdział: egzamin na chūnina"
PoprzedniNastępny
Nowy rozdział egzamin na chūnina
Informacje
Opening Rocks
Ending Wind
Japoński Tytuł 新章突入!中忍試験だってばよ (Shinshou Totsunyuu! Chuunin Shiken datte ba yo)
Angielski Tytuł Enter the New Chapter! It's the Chuunin Exam
Polski Tytuł Nowy rozdział: egzamin na chūnina
Odcinek 20
Wątek Egzamin na Chūnina (wątek)
Manga Rozdział 34
Data Emisji 12.02.2003
Postacie
Gaara

Kankurō
Moegi
Temari
Udon

Jutsu
Brak w tym odcinku.
Narzędzia
Piaskowa Gurda

Suna

"Nowy rozdział: egzamin na chūnina" jest 20 odcinkiem anime Naruto.

Opis

Po zakończeniu swojej misji w kraju Fal, drużyna 7 powraca do Konohagakure. Chociaż Sasuke uratował życie Naruto ich współpraca wydaje się, że ma się jeszcze gorzej niż wcześniej z Naruto zdecydowany o walkę z Sasuke powodując bałagan w kolejnych misjach. Kakashi postanawia, że ich współpraca jest zbyt zła i odsyła ich do domu. Przed odejściem, Sasuke mówi Naruto w sposób rzeczowy rzeczywistości po prostu jest silniejszy od niego, zanim powiedział Sakurze, że jej umiejętności są jeszcze gorsze od Naruto. Później Konohamaru i jego dwa przyjaciele: Udon i Moegi spotkali Naruto. Podczas następujących wybryków, Konohamaru przypadkowo wpadł na obcych ninja, którzy potem grożą mu śmiercią. Naruto próbuje zaatakować przybysza, ale zostaje wyzwolony przez niespodziewany atak. Tym tajemniczym ninją, który uratował Konohamaru okazuje się być Sasuke, zmuszając ninję do puszczenia Konohamaru. Tuż po Uchihy pojawia się inny ninja, Gaara, a kunoichi przedstawia się jako Temari. Trójka ninja z innych miejscowości ujawniają, że przyszli z Sunagakure w wioski wiatru, i przybyli do Konohy w celu wzięcia udziału w egzaminie na Chūnina. Tymczasem wszyscy jōninowie stoją przed Trzecim Hokage, który zapowiada, że w ciągu siedmiu dni od 1 lipca rozpocznie się egzamin na Chūnina.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki