FANDOM

"Naruto i Pustelnik Rikudō"
PoprzedniNastępny
Rozdział 671
Informacje
Rozdział 671
Tom 70
Wątek Odrodzenie Dziesięcioogoniastego
Anime Odcinek 421
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Brak w tym rozdziale.
Narzędzia
Brak w tym rozdziale.

"Naruto i Pustelnik Rikudō" jest 671 rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Po poinformowaniu Uzumakiego, że Asura odrodził się w nim, zauważa też, że Sasuke miał wolę Indry. Hagoromo dodał, że poprzednimi wcieleniami jego synów byli Madara Uchiha i Hashirama Senju i wyjaśnił, że Uchiha posiadł moc Indry i Asury, który objawia się jako rinnegan. Również dodał, że jego matka Kaguya miała moc, która doprowadziła do pychy, a nawet szaleństwa i z tego powodu ludzie obawiali się. Teraz to się dzieje z Madarą, który próbuje użyć dziesięcioogoniastego, aby uzyskać zbliżoną do tej Kaguyi. Stwierdzając, że zbyt długo był obserwatorem wydarzeń, Mędrzec zauważa, że chciałby, aby Naruto Uzumaki powstrzymał Madarę Uchihę. Tym samym przywołuje czakrę ogoniastych bestii, które Obito Uchiha przetransportował. Gdy bestie oczekiwali spełnienia dawnego proroctwa, okazuje się, iż Mędrzec przeprowadził taką samą rozmowę z Sasuke w jego podświadomości — w tym wolę Indry. Wzywając obu mężczyzn do wyciągnięcia ręce, Mędrzec przyznaje im nowe moce. Tymczasem na polu walki Madara chwali się, że Sekizō na pewno nie wystarczy, aby zabrać go w dół. Podczas, gdy poobijany Gai stwierdza, że będzie musiał użyć nocnej ćmy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki