FANDOM

"Naruto Uzumaki!"
... • Następny
Rozdział 1
Informacje
Rozdział 1
Tom 1
Wątek Misja w kraju Fal
Anime Odcinek 1
Postacie
Naruto Uzumaki

Bekkō
Iruka Umino
Gamabunta
Iwana Akame
Mizuki Tōji
Hiruzen Sarutobi
Tsubaki
Yajirobee

Jutsu
Tajū Kage Bunshin no Jutsu

Shunshin no Jutsu
Bunshin no Jutsu
Hakke no Fūin Shiki
Shishō Fūin
Oiroke no Jutsu
Tōmegane no Jutsu
Henge no Jutsu
Kage Bunshin no Jutsu

Narzędzia
Makimono

Hitai-ate
Fūin no Sho
Shuriken
Kamizelka shinobi

"Naruto Uzumaki!!!" jest 1 rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Dwanaście lat temu, Dziewięcioogoniasty zaatakował osadę Konohagakure, a jedyną osobą, która była w stanie go powstrzymać był Czwarty Hokage, oddał swoje życie, aby zapieczętować demona w ciele niemowlęcia: Naruto. Kilka lat później, Naruto stał się dowcipnisiem, który ciągle powodował kłopoty w osadzie. Mieszkańcy nie lubili go za to, ale nie mają rodziców ani przyjaciół, Naruto pragnie nawet negatywnej uwagi. Chociaż uważa, że jest utalentowanym shinobim, który pewnego dnia zostanie Hokage. Naruto nie jest w stanie wykonywać najbardziej podstawowych technik, takich jak klonowanie. Po nieudanej próbie, jeden z egzaminatorów Mizuki, mówi mu, że jeśli uda się chłopakowi wykraść Zwój Pieczęci i dowie się z niego o jednej sekretnej technice, takiej jak technika klonowania, będzie mógł być w szeregach shinobi. Po udanej kradzieży, Naruto został złapany przez innego instruktora; Irukę. Zaskoczony chłopak, że to Iruka go tak szybko odnalazła, Uzumaki zmartwił się, iż nie nauczył się techniki. Umino uświadomił sobie, że Naruto został oszukany i chroni go przed atakiem Mizukiego, który chce wziąć zwój dla siebie. Mizuki powiedział chłopakowi, że jest sam na świecie, ponieważ zapieczętowano w nim lisiego demona. Wyjaśnił mu, że mieszkańcy go nienawidzą właśnie z powodu demona, i że Iruka nienawidzi go najbardziej, bo zabił jego rodziców. Natomiast Iruka powiedział, że nie wini Uzumakiego za działa Dziewięcioogoniastego. Dodał też, że sam wychowywał się bez rodziców i wie doskonale co czuje chłopak. Naruto uwierzył w Irukę, użył techniki Tajū Kage Bunshin no Jutsu i pokonał Mizukiego. Zdziwiony Iruka tym czym nauczył się chłopak i uwierzył, że w przyszłości będzie wspaniałym shinobim.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki