FANDOM

"Mizukage, gigantyczny małż i miraże"
PoprzedniNastępny
Shinkirō no Genjutsu.png
Informacje
Opening Moshimo
Ending Sayonara Memories
Japoński Tytuł 水影と蜃と蜃気楼 (Mizukage to Ōhamaguri to Shinkirō)
Angielski Tytuł The Mizukage, a Giant Clam, and Mirages
Polski Tytuł Mizukage, gigantyczny małż i miraże
Odcinek 300
Manga Rozdział 548, Rozdział 552, Rozdział 553, Rozdział 555, Rozdział 556
Data Emisji 14.02.2013
Postacie
Gigantyczny Małż
Jutsu
Magen: Kijō no Rōkaku

Doton: Chōkajūgan no Jutsu
Wakusei Rasengan
Mizu Fūsen no Jutsu
Mizudeppō no Jutsu

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Mizukage, gigantyczny małż i miraże" jest 300 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Gaara może zapieczętować Drugiego Mizukage, a Trzeci Raikage ucieka i rozpoczyna bezpośredni atak na Czwartą Dywizję. Tymczasem walka między Ōnokim i ciągnie się i nikt nie jest uzyskać przewagi. ostrzega swego ucznia, aby wezwał pomoc, ponieważ sytuacja nie wygląda dobrze na wiek ucznia. Gdy Drugi Mizukage i Trzeci Raikage ujawniają swoje umiejętności to Mizukage wzywa gigantycznego małża, który wydziela mgłę. Gaara zostawia pieczętowanie Mizukage swojej dywizje, a sam udał się na ratunek Ōnokiego. Podczas walki z przybywa Naruto Uzumaki korzystający z Wakusei Rasengan i dzięki pomocy Gaarze zadaje cios . Ōnoki szybko korzysta z techniki Doton: Kajūgan no Jutsu, aby przeciwnik nie mógł się poruszać, a następnie Gaara pieczętuje go. Chłopak pyta Naruto dlaczego jest na polu bitwy, ale w tym momencie przemawia do niego Shikaku Nara, który wyjaśnia mu. Gaara zapytał Naruto czy może jeszcze korzystać z czakry lisa, a chłopak odpowiada, że nie ma zamiaru umiera póki nie zostanie kolejnym Hokage i nie jest dzieckiem tylko dlatego, iż Gaara jest Kazekage. Ruszyli do miejsca, w którym znajdował się Trzeci Raikage, a Kage skonfrontowali się z Drugim Mizukage. Na polu bitwy shinobi nadal walczą z Magen: Kijō no Rōkaku, ale Drugi Mizukage do zaatakowania używa techniki Mizu Fūsen no Jutsu, lecz w samą porę powstrzymuje atak Gaara ratując shinobi. Gdzie indziej jego piasek lokalizuje prawdziwego gigantycznego małża, którego Ōnoki próbuje zniszczyć. Niestety nie ma wystarczającej ilości czakry do wykonania techniki Jinton, ale zamiast tego używa Doton: Chōkajūgan no Jutsu ostatecznie niszcząc małża. Jednakże Drugi Mizukage pojawia się za plecami Ōnokiego i używając techniki Mizudeppō no Jutsu strzela do mężczyzny, aby uciec.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki