Stub-icon.png Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.
Makyō Hyōshō
Makyō Hyōshō
Nazwa
Japońska 魔鏡氷晶
Rōmaji Makyō Hyōshō
Angielska Demonic Mirroring Ice Crystals
Debiut
Manga Tom 3, Rozdział 24
Anime Odcinek 13
Występuje w Manga, anime i gra
Informacje
Klasyfikacja Hyōton Kekkei Genkai, Ninjutsu
Klasa Ofensywna
Typ Hyōton Uwolnienie Lodu
Ręczne Pieczęcie Ręczne pieczęcie szczególnej techniki
Użytkownicy
Haku Yuki

Ogromne umiejętności, przekazywane tylko w ramach klanu Yuki. Jest to technika, pochłonięta w wiele tajemnic. Mówiło się, że nie istnieje metoda może pokonać tą technikę. W jednej chwili, wiele luster lodu są tworzone wokół wroga, odzwierciedlając samego Haku. Przeciwnik jest uwięziony w kopule dwudziestu jeden pływających luster wykonanych z lodu. Dwanaście pozostaje na poziomie gruntu, osiem unosi się nad pierwszymi dwanaście i kątowe w kierunku ziemi i lustro końcowe znajduje się powyżej końca i skierowane do ziemi. Gdy Haku wchodzi do lustra hest dla niego możliwe, aby poruszać się między lustrami przy równoważnych prędkościach z szybkością światła. To prawie niemożliwe, aby śledzić ataki wysyłane tego niesamowitego ruchu. Jak każde lustro pokazuje jego odbicie, można by powiedzieć, że to niemożliwe, aby zobaczyć wszystkie ataki Haku. Nawet jeśli przeciwnik stara się atakować prawdziwe ciało Haku będzie przenosił się do innego lustra. Bez oczu, takich jak Sharingan, będzie to niemożliwe, aby wyśledzić go.

Jeśli lustro Haku jest dzielone, może wyskoczyć z jednego z fragmentów i konstytuować atak lub przenieść do innego lustra. Ta technika wymaga dużej ilości czakry do utrzymania, tak przepływ Haku staje się coraz wolniejszy już nie utrzymując lustra.

Haku również może tworzyć indywidualne lustra, nie ograniczając się do tworzenia dwadzieścia jeden luster. Potrafi stworzyć je wysoko na niebie pozwalając mu wziąć powietrzne cele. Zimno, które emanuje z luster jest wystarczające by spowodować spadające płatki śniegu. Mimo, że są one wykonane z lodu, lustra są odporne na techniki uwolnienia ognia.

Więcej z Fandomu