FANDOM

Konoha - pole bitwy
PoprzedniNastępny
Tom 45.jpg
Informacje
Tom 45
Okładka Pain
Fukasaku
Naruto Uzumaki
Postacie
Gyūki

A
K
J
Mabui
Omoi
Karui
Posłaniec Jaszczurka
Samui
Mawashi Dokuraku
Tami
Tamae
Gigantyczna Stonoga
Kakoi
Gazeru
Król Piekieł
Shitō Akimichi
Kōsuke

Jutsu
Genjutsu Purotekuto

Saibō Haishutsu
Raiton: Rariatto
Suiton: Tate Eboshi
Saiko Denshin
Kanchi Kekkai
Kyūkon no Jutsu
Takoashi Bunshin no Jutsu
Kusari
Kanchi Suikyū
Shinra Tensei
Shura no Kō
Tendō
Kawazu Kumite
Raiton: Raijū Tsuiga
Raiton: Kage Bunshin no Jutsu
Banshō Ten'in
Odrzutowy Wzmacniasz Skoku
Sensing Barrier Pass Technique

Narzędzia
Mind Reading Amplification Machine

Vambraces

Konoha - pole bitwy jest 45 tomem mangi Naruto.

Rozdział 413

Upadek

Killer B develops a chakra shroud that he attacks Taka with. Although they are able to dodge, Sasuke realises that they will not be able to do so indefinitely. He uses his Mangekyō Sharingan to catch B in a genjutsu and, believing he has won, lets down his guard. The Eight-Tails releases B from the illusion, so he attacks and fatally injures Sasuke. While Jūgo heals him, B fully transforms into the Eight-Tails.

Rozdział 414

Wściekły byk

Widząc potęgę Ośmiogoniastego, Taka ucieka. Suigetsu używa się jako tarczy do zablokowania ataku bestii. Chociaż okolica jest zniszczona, Taka znajduje się w bezpiecznym miejscu. Suigetsu jest ogłuszony atakiem i Sasuke, ustalił, aby nie stracić swych kompanów, używa Amaterasu. Tymczasem Naruto zdołał skorzystać z senjutsu na własną rękę.

Rozdział 415

Nowa siła

Sasuke's Amaterasu ignites Killer B in his full Eight-Tails form. As he rampages around in pain he almost crushes Karin. Sasuke cuts off his tentacle to protect her. The form recedes, leaving only B, defeated. Taka collects him and its unconscious members and takes them away. Observing Kumogakure ninja see this and send word to the Fourth Raikage of B's capture. At Mount Myōboku, Fukasaku explains the advantages of Sage Mode to Naruto. Naruto begins thinking about how senjutsu will allow him to complete his technique, but is distracted by Fukasaku's gift of The Tale of the Utterly Gutsy Shinobi.

Rozdział 416

Opowieść o odwadze

Naruto reads The Tale of the Utterly Gutsy Shinobi, a story about a ninja named Naruto that vows to free the world from a cycle of hatred. Naruto is brought to tears by memories of the book's author and his teacher: Jiraiya. Elsewhere, Taka delivers Killer B to Tobi before setting off for Konoha. Tobi remembers a conversation he had with Sasuke, during which Sasuke explained his intention to kill every Konoha villager, not just those involved in the Uchiha clan's assassination. In Kumogakure, the Fourth Raikage learns of B's capture and vows to make Akatsuki pay for kidnapping his brother.

Rozdział 417

Raikage wychodzi z cienia!

Naruto nadal ćwiczy z senjutsu, obecnie koncentruje się na wykorzystaniu go bez pomocy specjalnego oleju z góry Myōboku. Gdzie indziej, Taka zdaje sobie sprawę, że byli obserwowani i zajmują się shinobi z Kumogakure. Gdy wiadomości przestały być przesyłane do czwartego raikage, Raikage wzywa do spotkania pięciu Kage omówienia Akatsuki. Ona również wzywa drużynę Samui, zamierzając wysłać ich do Konohy z informacją, że osobiście zajmą się Sasuke.

Rozdział 418

Pustelnik Naruto

Rozdział 419

Najazd

The Deva Path explains how the attack of Konoha will play out: some of the Six Paths of Pain will search for information on Naruto's whereabouts while the others draw attention to themselves by attacking the village's ninja and infrastructure. The new Animal Path infiltrates the village and summons the other Pains to its side. They then break up to fulfil their assigned roles. In Kumogakure, Team Samui sets out for Konoha, hoping that they can complete their assignment in time to save Killer B. Meanwhile, the available members of Akatsuki are busy extracting the Eight-Tails from B's body, only to find that it is a fake. The real B leaves the site of his battle with Taka, intending to take advantage of his supposed capture to seek out and train under Sabu.

Rozdział 420

Konoha - pole bitwy

Naruto nadal trenuje z Fukasaku. W trakcie przerwy, Fukasaku informuje Naruto To jest prawie niemożliwe, aby korzystać trybu mędrca przez samego siebie i walczyć. Naruto narzeka, że szkolenie było stratą czasu, ale Fukasaku wyjaśnia, że mogą połączyć się pokonując tę wadę. Gdzie indziej, inwazja Paina na Konohę trwała. Iruka znajduje się przy ścieżce Deva, który rozkazuje o wyjawieniu gdzie jest Naruto. Iruka odmawia mu powiedzenia. Ścieżka Deva próbuje go zabić, ale on jest uratowany przez Kakashiego. Kakashi i Ścieżka Deva rozpoczynają walkę podczas gdy Iruka ucieka, ale Kakashi stwierdził, że nie może dostać się w pobliżu Pain z jakiegoś powodu. Tymczasem Shizune stwierdziła, że pręty ciała Paina są naprawdę czakramów odbiorniki. Aktualności inwazji Paina zaczyna rozprzestrzeniać się przez Konoha i Tsunade rozkazuje, żeby Naruto powrócił.

Rozdział 421

Ściągnąć tu Naruto

Rozdział 422

Kakashi kontra Pain

Pain's search for Naruto continues, but none of Konoha's ninja are willing to tell him anything. Tsunade summons Katsuyu, who she instructs to seek out and adhere to every Konoha citizen so that she can monitor and heal them all remotely. Kakashi's fight with the Deva and Asura Path continues, but he cannot overcome their shared Rinnegan vision. The Asura Path modifies its body for battle and attacks him, but he is saved by a team led by Chōza Akimichi.

Na drugiej stronie okładki

Wykorzystując energię ogoniastego, Bee-nasty przedstawia się Sasuke i jego towarzyszom, którzy padają pod wpływem ogromnej siły! Co zrobi zaskoczony tym widokiem Sasuke?! W czasie gdy Naruto przykłada się do nauki sztuki pustelniczej, do odległej Konoha-Gakure zbliża się niebezpieczeństwo, z jakim osada nigdy dotąd się nie zetknęła!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki