FANDOM

Kłopoty
PoprzedniNastępny
Tom 23.jpg
Informacje
Tom 23
Okładka Akamaru
Kiba Inuzuka
Gamakichi
Naruto Uzumaki
Postacie
Doki
Jutsu
Garōga

Jinjū Konbi Henge: Sōtōrō
Kisei Kikai no Jutsu
Kuchiyose: Rashōmon
Makyō no Ran
Mateki: Genbusō Kyoku
Mateki: Mugen Onsa
Sōma no Kō
Tarenken
Tarenkyaku
Tsubaki no Mai
Yanagi no Mai

Narzędzia
Hikaridama

Mateki

Kłopoty jest 23 tomem mangi Naruto.

Rozdział 200

Zgodnie z obliczeniami

Rozdział 201

Błąd w obliczeniach

Kimimaro ma trumnę zawierającą Sasuke. Podczas gdy Tauya jest oszołomiona, by go zobaczyć, były, umierający przywódca Czwórki Dźwięku, mówi, że jej nie zabije, jeśli zajmie się Shikamaru i Naruto. Zostawiając ją i bierze Sasuke do Orochimaru. Naruto i Shikamaru walczyli przeciwko Tayuyi, ale Naruto udaje się tylko do zaangażowania jej walce, a tak naprawdę udaje się dalej i odnajduje na polu Kimimaro. Gdzie indziej, Orochimaru żałuje, że nie zdołał przejąć ciała Kimimaro, jego kekkei genkai jest najbardziej pożądane.

Rozdział 202

Trzy życzenia

Rozdział 203

Tajemnica Sakona

Rozdział 204

Zdolność Ukona

Rozdział 205

Postanowienie Kiby

Rozdział 206

Kłopoty

Kimimaro nadal trzyma Naruto z dala od pojemnika z Sasuke, wykorzystując swoje tańce i kości uniemożliwiające cienistym klonom Naruto do przebicia. W innym miejscu, ranny Kiba i ubezwłasnowolniony Akamaru ukrywa się przed Sakonem. Kiedy widzi, że pozostawia ślady krwi, pozwalając Sakonowi do ich znalezienia, Kiba porzuca swoją kurtkę i uciekła w dół rzeki z Akamaru. Tymczasem Shikamaru nie miał żadnych możliwości do ataku, Doki kontrolowane przez Tayuyę przeszkadzały. Grając nową melodię na jej demonicznym flecie, Tayuya atakuje swoimi Doki.

Rozdział 207

Hetman poza planszą

Rozdział 208

Pierwsze podejście to zmyłka

Po utracie kontoli nad Doki, Tayuya wysyła je z powrotem, aby powstrzymać je od używania Shikamaru przeciwko niej. Ona po raz kolejny czyni, jak zaplanował Shikamru; nie tylko pozbyła się Doki, coś, czego nie może zrobić, ale w ten sposób nie zauważyła zbliżającego się cienia, pozwalając mu ją złapać. Tayuya aktywuje drugi poziom przeklętej pieczęci próbując uciec i zatrzymuje go w genjutsu. Shikamaru bezskutecznie rzuca na nią kunaia. Tayuya podnosi kunai i podchodzi do nieg, aby nim zabić go, tylko zostaje uwięziono ponownie w cieniu. Po złamaniu genjutsu, okazało się, że Shikamaru rzucił kunaia do Tayuya nakłaniając ją do zbliżenia się na tyle, że nie może ponownie pokonać swój cień.

Na drugiej stronie okładki

Gdy naszym bohaterom zaczęło się wydawać, iż zdobyli beczkę ze śpiącym Sasuke - pojawił się nowy, nieznany przeciwnik! Naruto kontra Kimimaro, Shikamaru konta Tayuya, Kiba i Akamaru kontra Sakon. Trzy walki, które musisz zobaczyć, jeśli tylko masz odwagę!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki