FANDOM

Henge no Jutsu
  • Użytkownik gromadzi czakrę...
  • ... przekształca się w coś innego.
Nazwa
Japońska 変化の術
Rōmaji Henge no Jutsu
Angielska Transformation Technique
Debiut
Manga Tom 1, Rozdział 1
Anime Odcinek 1
Występuje w Manga, anime, gra i film
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu, Podstawowa Umiejętność
Klasa Uzupełniająca
Ranga E
Ręczne Pieczęcie Pies → Dzik → Baran
Pochodzenie Jutsu
Jūjin Bunshin

Konbi Henge
Jinjū Konbi Henge: Sōtōrō
Jinjū Kongō Henge: Santōrō
Kao Utsushi no Jutsu
Oiroke no Jutsu
Purin Purin no Jutsu
Hāremu no Jutsu
Nowa Technika Seksapilu
Oiroke no Jutsu: Pōrudansu ando Naisu Bodī
Henge: Kongōnyoi
Kongō Rōheki
Mokuton: Henge

Użytkownicy
Tsunade

Kagerō
Kazan

Biorąc pod uwagę wszystkie misje shinobi jakie sa przypisane - walki, gromadzenia danych wywiadowczych, dywersja - to jest bezcenne ninjutsu. To jest zwykle używane do zmiany w ludzi innych niż samego siebie, ale ma również zmiany na zwierzęta, rośliny, a nawet nieożywione przedmioty, takie jak broń. Technika daje mnóstwo zastosowań. Transformacja wykwalifikowanych shinobi będzie tak dokładnie, jak prawdziwy wyrób, więc nie będzie można rozróżnić dwóch od siebie. Z drugiej strony, przekształcenie wykonane przez niedoświadczonych osób będą miały widoczne różnice. Nie będzie można oszukać kogoś z nim. Jest to jeden z najbardziej podstawowych ninjutsu jako takie najbardziej shinobi wiedzą jak to wykonać.

Technika transformacji uważa się za jedną z najtrudniejszych technik rangi E, gdyż wymaga stałej emisji czakry podczas psychicznego utrzymania formy. W dodatku, użytkownik będzie najprawdopodobniej oddziaływał z otoczeniem. To obciążenie psychiczne niedoświadczonego shinobi. Tak więc najlepszym sposobem, aby ustalić, czy jest to rzeczywiście transformacja jest przyczyną tego obciążenia na użytkownika; choć oczywiście nie zawsze jest skuteczne.

Tsunade z Sanninów posiada bardziej zaawansowaną wersję techniki transformacji, gdzie kamufluje jej 50-letni wygląd i wydaje się młodsza. Jej technika jest wyjątkowa, ponieważ wydaje się stała, a ona nie musi wywierać się utrzymując ją przez dłuższy czas, gdy normalna transformacja będzie rozwiana, a użytkownik jest ranny lub atakowany. Ten czas jest tylko to, gdy Tsunade przerwie całą czakrę z pieczęcią na czole.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki