FANDOM

Gigantyczny Małż
Gigantyczny Małż.png
蜃 Ōhamaguri
Debiut
Manga Tom 58, Rozdział 548
Anime Odcinek 300
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm Revolution
Występuję w Manga, anime i gra
Głosy
Status Profesjonalny
Gatunek Skorupiak
Klasyfikacja Przywołaniec
Przynależność Kirigakure.png Kirigakure
Czakra Natury
Inton.png Uwolnienie Yin
Jutsu
Magen: Kijō no Rōkaku

Gigantyczny Małż (蜃, Ōhamaguri) był osobistym summon Drugiego Mizukage.

Wygląd

Oprócz swojej ogromnej wielkości, przypominał zwykłego małży. Kilka znanych ciemne linie otaczają zarówno górne i dolne części jego powłoki, podczas gdy symbol Kirigakure wpisana jest na jej szczycie.

Galeria

Osobowość

Walcząc Kirigakure shiUnlike inne wezwanie, to wydaje się, małż brakuje własną osobowość i jest całkowicie lojalni wobec jego Summoner, niezależnie od intencji, nawet jeśli meansnobi.

Umiejętności

Stworzenie jest zdolny do wytwarzania mgły, z którym jego Summoner może tworzyć zwodniczy miraż, który całkowicie świadczonych obserwatorów nie są w stanie dokładnie zlokalizować pozycję sam lub jego Summoner, po pierwsze otwarcie jego powłokę i wypływający mgły z jego syfonów przez okres, w jakim technika. Jego powłoka jest bardzo wytrzymały, jest w stanie wytrzymać atak Ōnoki w początkowej. Ta istota wydaje się również, aby mieć extraorindary długi cykl życia, ponieważ był używany przez Gengetsu gdy był żywy i przetrwał do Czwartej Światowej Wojny Shinobi.

Historia

Czwarta Wojna Shinobi: Konfrontacja

Shinkirō no Genjutsu.png

Gigantyczny Małż tworzy mgłę.

Podczas Czwartej Wojny Shinobi, po drugie Mizukage był reinkarnacją przez Kabuto Yakushi walczyć o Akatsuki, został wezwany do walki w konfrontacji przeciwko shinobi Czwartej Division. Jak małż otworzył skorupę, to otacza obszar w miraż, że świadczone wszystkie ataki shinobi rozpatrywane nieskuteczne, ponieważ pozostają one w stanie zlokalizować rzeczywiste położenie obu stworzenia lub Mizukage. Pomimo porady Mizukage zaatakować milczek stojącego tuż za nim, nadal ich próby nie powiodą się, w wyniku kompletnego niezrozumienia wśród shinobi.

Chōkajūgan no Jutsu..png

Gigantyczny Małż zostaje zniszczony.

Po Gaara i Ōnoki przybył, prawdziwe małż został zlokalizowany dzięki technice Concealed Piasek zdjęcia Cat Gaary. Ōnoki początkowo próbował zaatakować milczek z jego uwalnianie pyłu, ale nie powiodło się z powodu swoich malejących rezerw chakry. Zupa jest następnie zaatakowany przez Ōnoki w Ziemi Release: Fist rock technika, która niewiele zrobił, aby bez uszkodzeń do niego, dopóki nie używa Release Ziemi: Ultra Dodano-Waga: Rock Technique, aby go zniszczyć. Ze względu na to, Wynn znika.

Ciekawostki

  • Mimo, nazywana po prostu "olbrzym milczek", kanji jest rzeczywiście nazwa mitycznego olbrzym milczek i zwykle jest wymawiane jako "shin" w języku japońskim ("Shen" lub "Chen" po chińsku). Ten goleń jest właściwie rodzajem wodnym, zmieniając kształt smoka w formie olbrzym milczek. Mówi się, że jest w stanie spowodować miraże i Fata Morganas. W rzeczywistości, jego nazwisko stało się niemal synonimem "miraż": w języku japońskim, słowo "miraż" jest 蜃 気 楼 (shinkirō, znaczy dosłownie: shin oddech wieżę).
  • Te i inne odniesienia do fatamorgany dotyczących olbrzym milczek są dalsze aluzja do stosowania Drugiego Mizukage z genjutsu.
  • Olbrzym małży dodaje do listy wezwania, które są pozornie sprzymierzonych z jednej wsi ninja danej symbol Kirigakure na jego powłoki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki