FANDOM

"Debata przywódców"
PoprzedniNastępny
Rozdział 458
Informacje
Rozdział 458
Tom 49
Wątek Szczyt pięciu Kage (wątek)
Anime Odcinek 200, Odcinek 201
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Brak w tym rozdziale.
Narzędzia
Brak w tym rozdziale.

"Debata przywódców" jest 458 rozdziałem mani Naruto.

Opis

Rozpoczyna się Szczyt Kage. Oni najpierw omawiają wcześniejsze próby do współpracy przeciwko Akatsuki, pomysł, że większość Kage odrzucony, ponieważ każda wieś wciąż miała jinchūriki. Czwarty Raikage staje się zły zwykłego charakteru spotkania i rozbija stół przed nim, co skłoniło ochroniarzy Kage przyjść do ich obrony. Gdy wszystko się osiedlili Raikage oskarża innych wiosek wspierania Akatsuki w przeszłości. Kage zacząć dyskutowanie zasadność stosowania Akatsuki, więc Danzō dostaje rzeczy z powrotem na torze przez przekazywanie raportu Saia, który jest prowadzony przez Akatsuki "Madara Uchiha". W Konosze, Sai mówi z Sakurą o próbach Naruto spytanie Raikage o przebaczenie Sasuke. Ponieważ Naruto robi to wszystko ze względu na obietnicę uczynił Sakurze, Sai widzi, że zarówno kocha Sakurę i jest spowodowane stałym bólem z jej powodu. Na szczycie, w świetle Aktualności Danzō, w Mifune, pośrednikiem Szczytu, sugeruje wioski ninja zjednoczyć się przeciwko Akatsuki pod przewodnictwem Danzō.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki